מספרי המזל של עם ישראל

47? מה זה 47? למה שלא נחכה עוד שלוש שנים ואז נעשה חגיגת יובל לכיבוש כמקובל וכראוי במקומותינו? כי איזה מין מספר זה 47? והנה אתמול נודע לי מפי אחותי הקטנה (לוחמת מהוללת למען הקנביס, ובה יסופר בהגיג אחר) ש-47 הוא מספר ראשוני, ולכן בהחלט נושא ערך סימבולי לעניין הנידון (למה מספר ראשוני הוא סימבולי לעניין הכיבוש? תחשבו בעצמכם. אני לא רוצה להסתכן בפיוטיות יתר). טוב. אבל כידוע, עַם חובב מספרים אנו, (ולאו דווקא חובבי ספרים כפי שמתעקשים לטעון סוכני היידישקייט) ולכן גם אני מחויב לבדיקה מעמיקה של עניין מספרי שמטריד אותי כבר שנים רבות. וזה העניין: גימטריית המלחמה. שימו לב למספרים 5, 6, ו-7 (שעכשיו נוסף להם גם 4) הקשורים במלחמת 6 הימים שהתחילה (בימים הטובים ההם ישבו במטכ"ל יהודים ממולחים) ביום ה-5 בחודש ה-6 של שנת 67, בשעה 7 ו-45 דקות בבוקר, לפני 47 שנים, והשנה – כמה אלגנטי – חל  היורצייט החשוב הזה ביום 5.

טוב, אז הלכתי סוף סוף אל שכני, (החפץ בעילום שמו מטעמי צניעות) איש גדול בתורה, בעל זכויות רבות בתחום היעוץ הפיננסי ולוחם שייטת לשעבר, לברר את פשר המספרים. הוא עשה לי חשבון כזה: "5 הוא ה'; 6 הוא ו' , ואלה שתים מאותיות השם המפורש ולפיכך רומזות בברור על קדושתו של התאריך.  7 הוא ז', האות המסמלת את קדושת השבת, ומשמעותה של המילה 'זין' היא כידוע – 'נֶשֶק', ולכן הספרה  7 מייצגת כאן גם את משקלה הערכי של המסורת היהודית וגם את מלחמתו של עם ישראל על ארצו. זאת ועוד. 5, 6 ו- 7 מצטרפות לסכום  18 כלומר 'חי', שפירושו התחדשות פריחה ושגשוג על אפם ועל חמתם של הקמים עלינו להשמידנו."

"ומה עם ה-4?" שאלתי

"4 זה כסא הפוך, כל ילד יודע את זה. ומה אומר כסא? כסא פרושו – לשבת, להתיישב, להקים ישובים, וללמוד בישיבות. ולמה הוא הפוך? כדי להערים על המקטרגים, ג'ון קרי, זהבה גלאון, ונתניהו השמאלן."

תגובה 1 בנושא “מספרי המזל של עם ישראל

  1. ronit

    וואו אגור, איזו שנינות מספרית – עכשיו אני יודעת שאנחנו בדרך הנכונה: אלהים וזין על כליו וכך נגיע אל השלום והשלווה. אמן.
    תודה על ההארה, והלוואי וכל היהודים יפנימו ויזדעזעו ויקומו עלינו הגויים.
    כל זה רק 'בינינו', כן?

סגור לתגובות.